6 Maj · klasa33 · Brak komentarzy

Bezpieczna „Majówka” i wakacje.

27 kwietnia mieliśmy okazję spotkać się z policjantami z Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i przypomnieć sobie o zasadach bezpieczeństwa pieszego i rowerzysty w ruchu drogowym, oraz jak zachować się podczas spotkania z nieznajomym psem lub człowiekiem. A na koniec spotkania mieliśmy niezwykłą okazję zwiedzić wóz policyjny służący do przeprowadzania zajęć edukacyjnych o ruchu drogowym …

„Rowerowy Maj”

W tym roku po raz kolejny zawitała do naszej szkoły Ogólnopolska Akcja „Rowerowy Maj”. W ramach tej akcji do naszej szkoły przybyła dwójka wolontariuszy, aby naświetlić nam zasady akcji, a przy okazji przypomnieć również zasady ruchu drogowego w szczególności jazdy rowerem. Obejrzeliśmy prezentację i film edukacyjny, posłuchaliśmy wykładu na temat zachowania bezpieczeństwa na drodze, powtórzyliśmy …

” Bajko, gdzie jesteś?”- wizyta w Teatrze Wielkim

16 kwietnia nasza klasa wspólnie z IIIa wyruszyła do Tearu Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie na spektakl ” Bajko, gdze jesteś?” . Ta muzyczna baśń operowa, to świat do którego zapraszają dziecięcy chórzyści z zespołu ARTOS wraz z aktorami. Tytułowe poszukiwanie bajki jest głównym tematem spektaklu, w którym dziecięca pomysłowość i bezmiar wyobraźni pomaga dorosłym …

26 Mar · klasa33 · Brak komentarzy

Warsztaty wielkanocne w „Fabryce Jajek”

12 marca wybraliśmy się do ” Fabryki Jajek” na warsztaty wielkanocne. W programie wycieczki było oglądanie procesu formowania i dmuchania szkła do formy jajka, własnoręczne zdobienie i malowanie jajek pod okiem profesjonalisty, zdobienie koszyczków, prelekcja na temat świąt wielkanocnych, składanie i pakowanie stroików. Nie zabrakło też poczęstunku. Na pamiątkę wizyty każdy uczestnik otrzymał piękny stroik. Wycieczka …

Dzień Kobiet

8 marca nasi koledzy zrobili nam miłą niespodziankę z okazji naszego święta i mieli dla nas moc życzeń oraz miłe drobiazgi. Dziękujemy:)

26 Mar · klasa33 · Brak komentarzy

Warsztaty ” Słodka szkoła bez cukru”

5 marca w naszej szkole odbyły się warsztaty „ Słodka szkoła bez cukru” poprowadzone przez przedstawicielki „Fundacji Szczęśliwi bez cukru”. Panie przekazały nam informację o tym,  dlaczego cukier szkodzi i czym warto go zastąpić, a jakie produkty są najzdrowsze i należy włączyć je do jadłospisu. Kolejnym punktem warsztatów było samodzielne przygotowanie prostych słodyczy bez cukru …

Spotkanie ze strażakami.

15 lutego spotkaliśmy się z strażakami, którzy w ramach akcji ” Kręci nas bezpieczeństwo” przypomnieli nam zasady udzielania pierwszej pomocy i pokazali nam jak jej możemy udzielić. A potem my sami mogliśmy spróbować.

Bal Karnawałowy

8 lutego 2018 r. w naszej szkole bawiliśmy się na balu karnawałowym pt. ” Dobre słowa leczą”.  Wszyscy w pięknych strojach i z uśmiechami na twarzach dali się porwać prowadzącym animatorom i muzyce. Nie zabrakło również konkursów i  ciekawych zabaw. Tego dnia przyszedł również czas na obchody Tłustego Czwartku, więc po balu mieliśmy pyszny słodki …

Dzień Bezpiecznego Internetu

6 lutego obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Internetu, który  obchodzony jest z inicjatywy Komisji Europejskiej od 2004 r. Początkowo wydarzenie to świętowały jedynie państwa europejskie, ale już od lat DBI przekracza granice Europy angażując państwa z całego świata. A oto jak wyglądał w naszej klasie…

Wycieczka do LOT.

Wycieczka edukacyjnej w siedzibie  LOT-u. Poznaliśmy zasady planowania podróży, pakowania bagażu i bezpieczeństwa w podróży samolotem. Zwiedziliśmy budynek LOT-u, LOT AMS – hangar z samolotami oraz Lotnisko Chopina w Warszawie.